myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Mengenai Saya

Foto saya
Islam dan sunnah adalah cara hidupku

Khamis, 24 Disember 2009

Baca dan tapis

Aku ada baca blog kereta mayat.....Nampak macam bagus ...tapi ada yang tak berapa aku minat cara dia punya ulasan.......Dia asingkan politik dalam agama.....dia menyempitkan agama dalam hidupnya.....sedangkan Islam itu sempurna.......Islam mengajar cara masuk tandas,cara mencangkung,cara memandang,cara bersama isteri.....dan lain2 lagi....kau orang pikir sendiri.........
Tak kan .......politik yang paling besar tak dalam Islam.......macam mana nak memerintah negara....macam mana nak menguruskan manusia yg berjuta2........aku rasa mamat tu...betul2.......b***h.......b****p sangat.....
Cerita agama tapi x nak belajar dgn ulama2 yg benar lagi membenarkan perkara yg benar dari Allah.....
Aku cadangkan selalulah dengar ceramah atau kuliah ustat Azhar....cari.....dia org ganu.....power...berani......cakap yg benar...menghuraikan hukum2 dari sesenang2 hingga yg payah......
Kalau kau org cari dlm TV.....mampus x jumpa.....Siti Nurhaliza.....Mawi......adalah.....

Tiada ulasan:

Selamat datang

Kejayaan manusia dalam agamanya taat kepada Allah ikut cara Rasullullah SAW