myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Mengenai Saya

Foto saya
Islam dan sunnah adalah cara hidupku

Isnin, 28 Disember 2009

maksiat lagi

Hari ini lagi aku dapat berita drpd leader tempat kerja aku.......Budak2 sekolah rendah ada yang tengok video lucah di cyber cafe...bukan seorang dua tapi ramai......
Punah betul anak2 bangsa kita......
Ada berita aku dengar  ........satu kelas semua dah x ada dara......dikerjakan oleh mat2 motor.....
Ada di Terengganu tu....mak bapak nampak anak dia berzina dgn beberapa org di hand set anak dia...tu pun katoi...kalau tak  mampus sampai mati dia ingat anak dia baik...........
Kita jangan biarkan ...buatlah sesuatu....kalau x kena anak kita...takut cucu2 kita atau keturunan kita pula.....dunia dah tak selamat.....selagi kita tak balik semula ke apa yg di ajar oleh Allah & Rasul....selagi itu lah kita bertambah sesat.............

Tiada ulasan:

Selamat datang

Kejayaan manusia dalam agamanya taat kepada Allah ikut cara Rasullullah SAW