myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Mengenai Saya

Foto saya
Islam dan sunnah adalah cara hidupku

Selasa, 19 Januari 2010

Jin atau syaitan

Kisah ini berlaku ketika aku bekerja di kilang cina......pekerja operatornya kebanyakannya adalah Wanita Indon....satu kali tu satu Indon kena rasuk ......Satu cina ajak aku pergi hostel indon ......Aku seorang aje melayu masa tu..pulak tu dia org tengok aku ...macam warak sikit....padahal biasa aje aku........
Sampai kat umah tu aku lihat .....lelaki2 cina ......pakat2 ambil colok kat kuil dia ...gi cocok kat depan umah indon tu........di dalam umah pulak aku tengok .....ramai yg pegang kaki tangan indon yg kena rasuk tu....semuanya perempuan......lebih kurang ada dekat 20 org ...ada yg tengah baca yasin sambil nagis2 .....tapi ada yg seksi2 juga dalam kumpulan tu.......
Aku tengok semua indon baca yasin...org yg kena rasuk tu relex aje....sekali dia eeeeeeee......semua indon2 nangis sambil baca yasin.......gigi org yg kena rasuk tu ...dia org letak sudu......lepas tu dia letak quran kat atas dada org yg kena rasuk tu.....pemangsa tu boleh angkat quran letak kat tepi pulak.......oit x ada apa2 kesan pun aku tengok.....
Aku pun tak tahu nak buat apa......cuma boleh baca surah dalam hati......malu pulak aku dgn,,,,,cina2 tu....nampak macam warak....tapi hampeh.........
LEpas tu kawan aku datng.....Technician aku......muka nampak macam x da apa2....tapi power......sekali dia baca surah...terangkat2 indon tu........sampai semua settel......
Aku simpan tekad nak belajar dgn mamat ni..........

Tiada ulasan:

Selamat datang

Kejayaan manusia dalam agamanya taat kepada Allah ikut cara Rasullullah SAW