myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Mengenai Saya

Foto saya
Islam dan sunnah adalah cara hidupku

Isnin, 25 Januari 2010

Jin atau syaitan6

Aku pernah berbual dgn satu indon yg kerja dia urut keta....mana2 keta kemek dia urut...macam mana kemek sekali pun dia boleh urut....hancur macam mana pun dia kasi tarik balik...cun2 punya...cuma satu aje dia x boleh...kalau cermin pecah dia x boleh urut kasi sambung.....Dia akan tutup dgn kain x kasi org tengok....
pernah aku pergi kat keta dia urut...tiba2 alarm keta bunyi....pekerja bengkel tu kata...kalau keta urut memang dia ok ...cuma satu aje kelemahan dia....keta tu akan selaLU accident...badi...betul ke mamat ni kata!!!!
Aku ada kesempatan berbual dgn indon masa tu bulan puasa....dia beramal...ok...malam2 bila iktikaf di masjid....dia akan bangun mlm2...banyak sembahyang...tahjud...wuduk..taubat..dll.
Aku offer dgn dia (main2 aje)dia kerja dgn aku ..aku kasi 2 kali ganda...tapi dia x mahu sebab dia ada berjanji dgn tuan dia....baik juga indon ni.....
Aku cakap aku nak belajar dgn dia...buat kerja macam dia....x boleh...sebab dia x da ijazah utk ajar org...kalau nak... ikut dia pergi indon ..bukan urut body keta..dgn enjin2 sekali ..tok guru dia boleh ajar...di indon keta pelik2..mana ada spare part...urut aje lah.....oooo macam tu ke.....
Mula2 guru dia akan kasi selawat atas nabi sedikit dulu...kalu dah ok...dia tambah lagi...kalau boleh habiskan dlm satu hari....dia tambah lagi..beribu2...sampai murid tu nampak alam ghaib.....alamat takut juga aku...aku ni jenis lemah semangat sikit......
Lepas tu kalu kita di Malaysia ...guru kita akan tahu jika kita buat maksiat....Nampak macam seronok tapi boleh ke jaga amal kita.....
Aku pernah tengok dlm TV tarikat dia org memang dahsyat....sampai ada yg kena masuk dalam kubur utk percubaan kekuatan iman dia org,....ramai yg gagal....tapi ada juga yg lepas...kalau lepas tu ...aku ingat....mamat tu mesti boleh terang atau ghaib punya....dahsyat...tapi yg penting ...IKHLAS DAN LI LAH HI TAALA.....

Tiada ulasan:

Selamat datang

Kejayaan manusia dalam agamanya taat kepada Allah ikut cara Rasullullah SAW