myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Mengenai Saya

Foto saya
Islam dan sunnah adalah cara hidupku

Isnin, 15 Februari 2010

Power giler

Minggu ni aku jumpa satu orang tua umur 73 tahun kat desaru..relax aje.....pakai songkok aji....dia tegor aku dulu..
Dia dari Rompin gi ke JB ..singgah desaru saja layan anak2 dia...dia ada 16 org anak...ramainya....kebolehan dia...boleh mengurut tenaga batin,,,,alamak.....kasi power tu.....dia cakap ramai anak2 muda sekarang lemah tenaga batin....dia kadang2 dato2 dari KL ambil dia letak kat hotel ...bayaran ikhlas....
aku tengok umur 73 masih kuat lagi....aku minta nombor handset dia...sapa2 lemah tenaga batin boleh jumpa aku..
saja tolong2 kasi peramai umat nabi......kalu perempuan x boleh....sebab takut jadi lain pulak....aku tengok pakcik tu walaupun tua ..masih boleh lagi tu.....

Tiada ulasan:

Selamat datang

Kejayaan manusia dalam agamanya taat kepada Allah ikut cara Rasullullah SAW