myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Mengenai Saya

Foto saya
Islam dan sunnah adalah cara hidupku

Rabu, 20 Januari 2010

Jin atau syaitan 2

Daripada cerita pertama aku dapat satu conclusion yang baca yasin utk org2 awan x mendapat memberi kesan dan bantuan Allah....dan kitab Al quran x dapat menakutkan syaitan dan jin...keculi org2 yg tertentu yg beramal dgnnya....kalau tidak mesti mayat org islam akan ditanam dgn kitab al quran itu sendiri......
Daripada soal selidik mamat ni aku dapat tahu yg dia adalah bekas pengikut arqam.....aku bodek dia yg aku berminat utk belajar dgn dia tentang ilmu jurus yg dia lakukan utk mengubat org......selepas berbincang dgn gurunya aku diberitahu yg gurunya di utara x boleh menerima murid kecuali bekas2 pengikut arqam shj.....
nak cari ilmu pun susah......nak kasi ilmu pun kedekut ke......mungkin aku x layak sebab2 lain kot......
HAmpa......aku di ajak mengikut mamat tu ke satu tempat kumpulan jemaah...yg jemaahnya berkembang di seluruh Malaysia dan ke negara2 lain.....bersalsilah drp rasullulah...sahabat2...tabien2.....tali bertamali sampai Syed Abdul jalani.....sampai tok kenali......sampailah ke kita(Secara ringkas).
Nampak macam bagus aje......
Aku selami yg jemaah ni senang aku ikut......
Aku cuba mendalami jemaah ni utk mendekatkan diri dgn Allah...Sebab aku rasa kalau ramai2 yg baca Al quran...tapi syaitan x ada respond x takut...bermakna seolah2 Allah x mendarjatkan mahluk ni sebagai istimewa....berbanding dgn org yg membaca al quran menyebabkan syaitan berguling2 kepanasan......
Akan dtg aku akan ceritakan pengalaman benar aku yg lebih menarik dan x masuk akal.......tunggu.......layan.......

Tiada ulasan:

Selamat datang

Kejayaan manusia dalam agamanya taat kepada Allah ikut cara Rasullullah SAW