myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Mengenai Saya

Foto saya
Islam dan sunnah adalah cara hidupku

Khamis, 21 Januari 2010

Jin atau syaitan3

Satu ketika Indon di tempat ku bekerja di rasuk lagi.....kali ni aku bersama2 pekerja lain ....ramai2 angkat letak di surau......kilangku kilang kafir......terdengar juga yg orang2 dia kata....org2 bangsa dia tak kan kena rasuk......mamat bomoh tempat ku beritahu...org2 kafir memang tak kan kena rasuk kerana musuh2 syaitan adalah org2 islam......buat apa dia nak megacau orang2 yg bakal ke neraka seperti mereka....
Di surau sudah ada bomoh tangkal menunggu...pekerja di kilang ku juga.....dia belajar dgn pak indon ..aku pernah tengok guru dia bagaimana dia mengubat orang.....mengunakan tangkal....pengsan seketika di tiup di ubun2 lalu sedar dan sembuh....pernah dia pelawa aku utk tengok jin atau syaitan...tapi aku menolak...banyak kerja lain yg aku nak buat.....
Bebalik kepada murud indon ni(pekerja ku)...aku tengok..dia ambil sejadah dan pukul2 badan indon yg kena rasuk tu.....tapi indon tu relax aje macam x da apa2.....suit aje.....lama sampai setengah jam..x da apa2................
Aku terus panggil mamat bomoh tapi dia x nak datang....dia kata aku pun boleh bikin la......geram aku masa tu.....lenguh dah aku dan kawan aku termasuk indon perempuan 2 orang pegang tapi x dtg2 mamat tu.....aku rasa sakit tangan bila aku kena kuku indon yg kena rasuk tu..aduh aku cakap...apa lagi indon tu lagi kuat cengkam tangan aku.....aku pun pijak dgn kaki tangan indon tu....
last2 aku pun cakap kepada 4 orang yang pegang indon tu baca syahadah 9 kali..buat adab guru....ini apa yg di ajar oleh ustat jemaah yg aku ikut dulu...lepas ramai2 buat syahadah......aku pun baca bismillah....tiba2 indon tu menjerit2 kepanasan....aku pun apa lagi...apa2 surah yg terlintas habis aku baca sambil jurus atas kepala dia......lepas tu baru mamat bomoh tu datang buat finishing.....jurus sambil sembelih leher indon tu...lagi power....sampai lepak jin dalam badan indon dan terus cabut lagi.........
Dari sini aku dapat satu kesimpulan...yg syaitan atau jin x tahu akan kelemahan kita....atau dia tahu tapi dia x tahu nak buat apa2.....apasalah kalau dia ambil parang lalu kejar org keliling....aku pun lari....bukan aku ...bomoh power tu pun tercicit lari aku ingat......
manusia pun sama juga ....kita tahu syaitan takut dgn ayat2 quran tapi kita tak tahu macam mana nak guna....atau tahu tapi kurang berkesan ...seolah2 kita ada pisau tapi kita tak tahu nak potong daging macam mana......
jika syaitan tu di jurus lalu kena mata atau buta.....sampai kiamat dia buta,,,,,atau kena panggal leher sampai putus.....sampai kiamat kepala dia x bercantum dgn badan.....sebab syaitan x akan mati sampai kiamat...itulah permintaan dia dgn Allah......boring la syaitan mcm tu.....cacat seumur hidup.....
akan dtg aku akan ceritakan.....macam mana jemaah yg aku ikut ajar aku..... berubat kebatinan..dan amalan2...tunggu......to be continue.....

Tiada ulasan:

Selamat datang

Kejayaan manusia dalam agamanya taat kepada Allah ikut cara Rasullullah SAW